Wij hebben méér dan 347 seconden voor u de tijd! | 04 augustus 2018


Begin april berichtte het Financieel Dagblad uitgebreid over de reorganisatie bij een van de grote Nederlandse banken. Nadat in het artikel is vastgesteld dat de betreffende bank er niet in slaagt het aantal banen terug te dringen tot de beoogde omvang, wordt ook een van de oorzaken hiervoor genoemd.


347 seconden
Het volgende citaat in dit artikel trof ons: “Een andere belangrijke oorzaak is dat de bank er niet in slaagt de gesprekken van callcenter medewerkers met klanten drastisch te verkorten, zoals gepland. Het idee was dat die gesprekken en andere klantcontacten via chats en e-mail in 2018 gemiddeld nog 347 seconden zouden duren, maar inmiddels wordt ervan uitgegaan dat dit aan het eind van het jaar nog op 446 seconden ligt.”

Financiële zekerheid vraagt rust en bezinning
Dagelijks zijn wij op ons kantoor bezig met het organiseren van zekerheid voor onze relaties. Door de jaren hebben wij ervaren dat geen twee relaties hetzelfde zijn. Wat voor de ene relatie een prima verzekering is, kan voor een andere relatie helemaal verkeerd uitpakken. Een goede oplossing vereist dat we ons echt verdiepen in de wensen en situatie van onze relaties. Jaarlijks moeten wij, ook vanuit de op ons van toepassing zijnde wetgeving, vele uren studeren om alle ontwikkelingen binnen ons vakgebied bij te houden. Wij vinden het vanzelfsprekend dat onze relaties van deze veranderingen niet altijd weet hebben. Dit is nu juist een van de meerwaardes die wij voor onze klanten willen hebben: denken aan die aspecten van financiële zekerheid waaraan relaties zelf niet denken. Dit kunnen wij alleen doen als u en wij in rust kunnen praten over wat uw plannen en wensen zijn. Graag nemen wij de tijd om u dingen uit te leggen die u niet helemaal duidelijk zijn. Dat kan niet in 347 seconden. En ook niet in 446 seconden. Wij nemen graag de tijd voor u!

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief