Regiobank


10

l.v.

Wat heeft u als prettig ervaren t.a.v. onze dienstverlening?
Ik ben fijn geholpen door Lilian Hameleers.Ze heeft me alles goed uitgelegd.Wel jammer dat ik geen koffie had gekregen hahaha.Ik kom wel eens binnen wippen voor koffie.

Waarom heeft u voor ons gekozen?
Ik wilde na ongeveer twintig jaar wel eens wat anders.

Opmerkingen:
En bedankt voor de overstapservice,kwam al heel goed van pas.


9

M.H.

Wat heeft u als prettig ervaren t.a.v. onze dienstverlening?
De persoonlijke benadering.

Waarom heeft u voor ons gekozen?
Ik kende u van de firma waar ik werkte.

Opmerkingen:
De mensen voelen zich thuis bij u.


9

D.M.

Wat heeft u als prettig ervaren t.a.v. onze dienstverlening?
Ik ben heel goed geholpen door Lilian Hameleers
om een rekening te openen voor mijn broer
waarvoor ik curator ben. Het was geen eenvoudige en alledaagse handeling en zij heeft
met veel moeite alles uitgezocht om het vlot te laten verlopen. Zij heeft me zeer goed en vriendelijk geholpen.

Waarom heeft u voor ons gekozen?
Ik heb van jullie bank vernomen via Arno Cleiren bij BNI, ik kende deze niet van te voren. Daar ik een goede band heb met Arno en hem volledig vertrouw heb ik voor jullie gekozen.

Opmerkingen:
Nog bedankt voor alle goede hulp en service!!


9

Dolf Groteclaes

Wat heeft u als prettig ervaren t.a.v. onze dienstverlening?
Het persoonlijke contact en de prettige benadering.Altijd belangstelling voor ons

Waarom heeft u voor ons gekozen?
Mijn vrouw vindt het prettig dat ze geld kan opnemen bij de bank.Ze is tegen pinnen.


Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief